S'ha actualitzat la pestanya de RIO 2013.

Nivell C al bosc vertical!

Ahir dissabte varem organitzar una sortida al bosc vertical per universitaris, la veritat és que va ser una passada. Això de pujar-nos als arbres ens va agradar tant que no volíem baixar! Excepte, està clar, l'Álvaro Cuquerella que es va passar tota l'estona buscant dreceres per esquivar les parts més difícils.
També cal mencionar l'arribada triomfal dels germans Grandes a l'última tirolina que es va merèixer un aplaudiment multitudinari, i l'arribada passada per terra de l'Enric Buxeres i l'Ana Oriol que ens va fer riure com qui més!
També valia la pena veure l'Alícia girant a una espècie de pals penjant d'una corda, com diu l'Álvaro "la física actúa".





L'any que ve repetim!!!

4 comentarios:

  1. Fue genial, me lo pase chupi guay juan pelotilla! lo mejor fue sentirse como un orangután tirado contra una red cazado en medio de la jungla, o como dice Enric, como un pirata asaltando un barco.Además de la genial actuación de Helena Morer al dejar a Alvaro Cuquerella suelto a unos cuantos metros de altura, sin la linea de vida; y el comentario estelar: "yo no pago para morir".
    Luego fue inolvidable como nos culturizamos en el coche, a la vuelta con el diccionario de palabras cultas: astroblema, troj, logomaquia, etc.
    Gracias chicos,
    Jane de la Jungla

    ResponderEliminar
  2. menudo planazo!
    qué otura!!!y lo mejor era tirarse por la tirulina, llegar a la plataforma,rozarla con los pies y volver atrás!! ajajaja habrá que repetirlo
    elena SIN HACHE

    ResponderEliminar
  3. ay, no, no era otura, ¿como era? oreta, orate... ?

    ResponderEliminar
  4. yo no estuve... pero hay que repetirlo!!!! Pobre Alvaro!, Elena como lo maltratas!! jeje

    ResponderEliminar

Gràcies pels teus comentaris!